Ποιοι θέλουν πραγματικά το κακό του κυνηγιού?

2016-03-26 21:13

Αγαπητοί φίλοι και συγκυνηγοί μου τα γραφόμενα μου είναι με την ιδιότητα του απλού κυνηγού που εδώ και πολλά χρόνια μάχομαι στο πλευρό του κυνηγιού, ενάντια σε όσους μισαλλόδοξα και με ανυπόστατες κατηγορίες και με συμφέροντα μάχονται για την οριστική διακοπή του κυνηγιού, με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ελεγχόμενων περιοχών κυνηγιού (ρεζέρβες), με συμφέροντα ολίγων.

Γιατί φίλοι μου το κυνήγι δεν πρόκειται να καταργηθεί στην Ελλάδα, απλά θα γίνει όπως στην Ευρώπη μόνο σε ρεζέρβες επί αδράς αμοιβής.

Διάβασα τις προτάσεις του κόμματος των Οικολόγων Πράσινων για την διαβούλευση στο ΥΠΕΚΑ και ειλικρινά ανατρίχιασα αλλά από την άλλη χάρηκα, γιατί τόσοι λίγοι άσχετοι όχι μόνο με το κυνήγι αλλά και με την φύση κατάφεραν τόσα πολλά.

Ναι φίλοι μου κυνηγοί πραγματικά χάρηκα με ότι έχουν καταφέρει μέχρι τώρα και πόσα ακόμα θα καταφέρουν και λόγω που η μνήμη του κυνηγού περιορίζετε μόνο στο κυνήγι σας θυμίζω.

'' Εκπροσωπούντε στο Ευρωκοινοβούλιο.

'' Επί Μπιρμπίλης ήταν σύμβουλοι της υπουργού ΥΠΕΚΑ .

'' Συνεχόμενη έκθεση και συνασπισμός με άλλες οικολογικές οργανώσεις στις εθνικές εκλογές, ανεξαρτήτου εκλογικού αποτελέσματος.

'' Διαρκής παρουσία των υποψηφίων στα Μ.Μ.Ε. κατά και μετά τις Ευρωεκλογές και Εθνικές εκλογές.

'' Χειραγώγηση παιδιών του νηπιαγωγείου και του δημοτικού ενάντια στο κυνήγι.

'' Σάιτ και φόρουμ με άψογη οργάνωση.

'' Συνιστώσα στο ΣΥΡΙΖΑ , με θέσεις κλειδιά στην κυβέρνηση.

Είναι να μην τους χαίρεσαι και δεν το λέω ειρωνικά αλλά με θαυμασμό.

Φίλοι μου ξέρω πως για άλλη μια φορά θα βρεθώ υπόλογος για τα γραφόμενα μου, αλλά έχω συνηθίσει πια.

Το 2009 είχα βγάλει κάποια χαρτιά επίσημα στο φως, που έγραφαν αυτά που γίνονται τώρα αλλά και μερικά που έγιναν.

Για άλλη μια φορά δεν τα εμφάνισα σαν πρόεδρος του Σ.Ε.Σ.Κ.Φ. , αλλά σαν απλός κυνηγός και όχι με ψευδώνυμο αλλά με το ονοματεπώνυμο μου, το αποτέλεσμα πιο ήταν αντί να τα πάρουν σοβαρά υπόψιν οι κυνηγετικές οργανώσεις μας, το Κ.Ε.Κ, ο κυνηγετικός τύπος, τα κυνηγετικά φόρουμ και μπλοκ, τα έβγαλαν πλαστά και ότι τα έχω βγάλει από το μυαλό μου, με αποτέλεσμα να δεχτώ ύβρεις να χλευάζουν το Σ.Ε.Σ.Κ.Φ. ,και μάλιστα σε κυνηγετικό φόρουμ που ήμουν μέλος και έγραφα, να σχηματιστεί σύλλογος συνειδητοποιημένων καταναλωτών προβατίνας , χλευάζοντας με αυτό όχι μόνο εμένα προσωπικά αλλά και τον Σ.Ε.Σ.Κ.Φ.

Να δεχτώ μήνυση από άτομα που υπερασπίζονται το κυνήγι, γιατί εγώ υπονομεύω το κυνήγι, απειλές και ύβρεις διαφόρων επιπέδων.

Το περίεργο είναι καμιά ενόχληση από κανένα άτομο που εμφανιζόταν στο έγγραφο αυτό και ήταν επιφανή πρόσωπα, οικολογικών οργανώσεων , υφυπουργών της τότε κυβέρνησης και της τότε υπουργού ΥΠΕΚΑ, που αναφερόταν το όνομα της, από καμιά οικολογική οργάνωση ούτε και από την ΠΑΝΔΗΚΟ.

Αντίθετα μόνο από τους κυνηγούς, λες και τα είχα εισηγηθεί εγώ αυτά που έλεγαν τα χαρτιά αυτά.

Μακάρι το ζήλο που έδειξαν στο να χλευάζουν εμένα και το Σ.Ε.Σ.Κ.Φ.,να τον έδειχναν σε αυτούς που όντως μάχονται το κυνήγι, θα είχαμε ένα δυνατό λόγο σε ότι αφορά το κυνήγι και όχι να είμαστε ο φτωχός συγγενής πάντα και οι φονιάδες όχι μόνο εμείς αλλά και οι πρόγονοι μας.

Τα χαρτιά αυτά είχανε σταλεί μέσω email σε όλους όσους έχω προαναφέρει .

Μετά τις συμπεριφορές αυτές και από τους μεν και από τους δεν, ένα ερώτημα με βασανίζει από τότε έως σήμερα.

Ποιοι θέλουν πραγματικά το κακό του κυνηγιού?

Φίλοι μου για το χάλι που έχουμε φταίμε εμείς οι κυνηγοί.

Πρώτα από όλα εμείς οι απλοί κυνηγοί , σε όλα τα φόρουμ,σαιτ και τις ομάδες στο ίντερνετ ανεβάζουμε φώτο με θηράματα, λες και αν δεν τα ανεβάσουμε θα μας πουν πως δεν είμαστε καλοί κυνηγοί .

Όποιος γράψει κάτι ενάντια σε αυτά πέφτουν να τον φάνε.

Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε τροφή στους αντικυνηγούς, να μας παρουσιάζουν σαν αιμοσταγείς δολοφόνους και να έχουμε ενάντια μας την κοινή γνώμη.

 Έχουμε ένα κυνηγετικό κόμμα που είναι σε διαρκή κώμα και δεν ενδιαφέρετε για το κυνήγι , είναι τόσο παλιό στις ιδέες του που μέχρι και ο ύμνος του κόμματος μας φέρνει μνήμες εμβατηρίων.

Οι αφίσες άλλης εποχής , κοινωνική δικτύωση ανύπαρκτη, μανιφέστο μόνο κυνήγι, κυνήγι, κυνήγι, κλείνοντας όλες τις πόρτες, με ότι και αν συνεπάγεται αυτό.

Κυνηγετική ηγεσία ουσιαστικά ανύπαρκτη και εκτός στήριξης του ΚΕΚ όταν κατεβαίνει στις Ευρωεκλογές, μία ιστοσελίδα χωρίς διαρκή ενημέρωση και συζητήσεις με τους κυνηγούς.

Μία θηροφυλακή έρμαιο και το μόνο που την κρατά ζωντανή είναι ο ζήλος και η αυτοθυσία των θηροφυλάκων.

Κ. / Σ. ουσιαστικά και αυτοί ανύπαρκτοι , χωρίς ιστοσελίδες , δράσεις και συνεχής ενημερώσεις προς τα μέλη τους.

Κύριοι ( Κυνηγετική ηγεσία και Κ.Ε.Κ.) ο κόσμος, η συνήθειες και η νοοτροπία του ανθρώπου προχωρά μπροστά και εσείς είσαστε στάσιμοι.

Οι αντικυνηγοί σας πολεμούν με πυρηνικά και εσείς με δόρατα τις νεολιθικής εποχής, έτσι έχετε χάσει τον πόλεμο πριν ακόμα ξεκινήσει.

Εκείνη τρέχουν με αυτοκίνητα και εσείς με μουλάρια, δεν τους προλαβαίνετε.

Το παιχνίδι το χάσαμε φίλοι μου κυνηγοί για άλλη μία φορά.

Θα μας παρουσιάσουν τα ψίχουλα για χαβιάρι και εμείς θα τρέξουμε να τα φάμε και θα είμαστε χαρούμενοι που κυνηγάμε.

Η πλύση εγκεφάλου που μας έχουν κάνει τόσα χρόνια είναι πολύ μεγάλη, πως το κυνήγι είναι νομοθετημένο και δεν πρόκειται να το κόψουν και γιατί είναι πολλά τα λεφτά που παίρνει το κράτος , είναι η συνήθη απάντηση που παίρνουμε και το χάφτουμε αμάσητο.

Αυτό που ξέρω με σιγουριά , αλλά πλέον δεν ξαναφέρνω κανένα έγγραφο στην επιφάνεια, γιατί δεν αντέχω να ξαναπεράσω ότι έχω περάσει, είναι πως το κυνήγι θα περιοριστεί τόσο πολύ που θα καταντήσουμε να κυνηγάνε, όσοι μπορούν σε μικρές και ελεγχόμενες περιοχές.

Μόνο που τότε θα κρεμάσω το τουφέκι μου γιατί θα είναι σαν να προδίδω τους προγόνους μου και να τους θεωρώ φονιάδες.

Κυνηγός : Κρανίτης Γιάννης